Shopping shopping

ÄNTLIGEN kunde man släpa sig ut på stan, sprang runt lite och upptäckte att BikBok hade halva reapriset på en massa plagg, hittade dock inget som jag trivdes i. Men på "Tag 2 för 99:-" hittade jag minsann en skön tröja som alltid funkar, hittade inget andra plagg men fick köpa bara den tröjan för 69:- och det tyckte jag var helt fair. Gick ju såklart på Monki där dom hade fått in nytt till våren och sommaren och efter hetsigt letande hittade jag den där jäkla tröjan som jag såg på deras hemsida, så jag tog en sån också och passade på att köpa en supersnygg plånbok åt mamma. När dom kom och hämtade upp mig låg den en påse från Myrorna i baksätet, därifrån stack det upp en marinblå skepparjacka som jag provat någon vecka tidigare men inte riktigt orkat köpa, men då hade dom köpt den åt mig. Tack så mycket :)


Ser ni ett mönster mellan tröjorna? (Båda är med hästar på, hälften av mina tröjor har freakin' hästar på sig! haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina plagg!

2009-04-04 @ 17:13:42
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0