Shopping söndag!

Vilken mysig söndag, trots det kalla vädret. Jag och Christoffer promenerade från mig till han innan vi gick på stan, Cesar var med och eftersom att det är slaskväder.se just nu så kan ni ju tänka er hur en cavalier king charles spaniel ser ut efter en långpromenad. SKITIG! Hur som helst så fick jag användning för mina nya solglasögon vilket var ganska roligt, men öronen frös så vi har inget Stockholmsväder här inte, tyck synd om oss norrbottningar! Vi tog en fika på Åhlens och sen gick vi omkring på Smedjan lite där jag hittade en tröja som jag länge har suktat efter som var på rea nu och ett par jättesöta vårskor (tyg) från Vagabond, letade även jeans men man blir så jävla nere när allt ser förjävligt ut på en och benen ser ut som feta korvar. Nu ska jag i alla fall ta tag i det och skaffa mig ett gymkort tillsammans med Anna, dessutom kommer Christoffers kompis hit på påsklovet och han ska hjälpa mig att komma igång lite (han är värsta hälsomaniac), ska bli jättekul! Så det blir nog inga nya jeans förrän jag har trimmat mig själv lite grann. Nu ska vi gå och göra en god grönsallad. Ska fota grejerna imorgon och lägga upp dom för just nu har jag ingen datasladd. Mys på i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0