Stort problem.

Jag ska ju på bal med Christoffer som tar studenten, problemet är att jag inte hittar någon klänning. Jag vill inte ha en enfärgad, axelbandslös sidenklänning som alla kör på men samtidigt vill jag inte ha en klänning från typ Vila eller Gina Tricot. Kan man vara "mindre" fin om man bara är sällskap eller måste man ha en prinsesstårta till klänning även om man inte tar studenten? Vad är nej och okej när det kommer till studentbaler. Dessutom ska den inte kosta skiten ur en. Någon som har några förslag?


Nej tack!

Kommentarer
Postat av: najjo

kul o gå på bal...hoppas du hittar någon bra klänning, jag är helt usel på sånt ^^,

2009-04-29 @ 20:36:26
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0