Svårt problem

Eftersom att jag fyller år om 11 dagar så har jag ju faktiskt börjat fundera lite smått på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Jag har redan fått en del presenter och av mormor och morfar önskar jag mig pengar till ett gymkort, men jag brukar alltid få runt 2000:- av pappa i julklapp och födelsedagspresent och för dom pengarna hade jag faktiskt tänkt köpa mig en kamera tror jag, har tittat på lite olika och inser att dom flesta kostar förbannat mycket, har dock hittat en populär en som jag faktiskt funderar på att köpa. Jag snackar ju såklart om en Nikon D40! Det jag skulle vilja veta är vad ni tycker om den, någon som har egna erfarenheter av den eller något sånt? Skulle vara tacksam för lite tips och åsikter. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

det beror ju lite på vad du ska göra med kameran, det blir jättebra bilder med en d40 men du kan inte ha alla objektiv till den tex o ska man ha studio utrustning synk kablar o liknande går inte det ehller med den. men det är en bra nybörjar kamera absolut!

2009-04-10 @ 22:48:37
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0