Torsdag

Solen skiner även idag och dagen till ära så har jag invigit mina nya converse! Jag känner mig faktiskt hyfsat glad idag förutom att huvudet och ögonen värker, som tur var har jag synundersökning snart. Fasiken va roligt att få glasögon igen eftersom att alla tycker jag passar i det. haha! Jag är även glad eftersom att omsökningstiden till gymnasiet börjar idag, så efter denna lektion så ska jag gå upp till SYOn och be henne låsa upp mitt konto och sen ska jag söka söka söka! Dessutom ska jag och fika med Christoffer i det vackra vädret. Kan det bli bättre?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emely

Kul att inviga skorna :)

2009-04-23 @ 15:35:44
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0