Ännu ett bildlöst inlägg

Hej på er morgonpigga!
Soler skiner här i Stockholm och jag är sjuk... Japp, ni hörde rätt. Jag har blivit sjuk. IGEN! Ont som piiiip i halsen och runt om, världens huvudvärk, galen feber och illamående. Är det svininfluensa? Vem vet. Detta är andra natten i rad som jag vaknar runt femtiden av att jag skakar av febern. Vet inte riktigt vad jag ska göra... jobbigt är det i alla fall och jag kommer ju antagligen behöva åka hem tidigare än planerat om jag fortsätter att må såhär. Köpte i alla fall två par skor igår på rea. Ska visa allt när jag kommer hem. Hoppas ni är lite piggare än mig och att inte min sjukdom smittar genom bloggen. haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0