I-lands problem

Fan så arg jag blir! Jag går in på H&Ms internetshop för att kolla vad dom har uppdaterat. Ser bland annat en tunika som jag har suktat efter länge och inser att nya grejer har kommit in. När jag sen kollar på en massa såna där "buy my outfit" bilder så ser jag att armbandet som jag kan dö för HAR KOMMIT IN! "SOLD OUT". Helt allvarligt?!??! Hur jäkla fort gick det?! En halvtimme sen var det slut?! Jag är totalt jäkla förkrossad. Jag skulle kunna ge min högra arm för det där armbandet och så tar det slut på en jäkla halvtimma. Om det tar slut så fort på internet hur fort ska det inte ta slut i butikerna då. Fasiken så ledsen jag blev. Kommer ju knappast få tag något på lördag. Suck...


Inge armband för mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Trist att det var slut :( De kanske får in nya?

2009-08-13 @ 10:39:39
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Pauline

Det var riktigt snyggt! GÖR ETT EGET! Det kan ju inte vara så svårt +att det blir mer...eget.

2009-08-14 @ 17:28:31
URL: http://PAULINEFRANZEN.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0