Problemen fortsätter att välla in.

Idag skulle jag äntligen boka min Stockholms biljett, allt gick precis som det skulle och det gick att betala med mitt egna kort. Jag blev ju såklart helt till mig och började direkt packa. Efter ungefär en halvtimma fick jag ett sms där det stod att pengarna ej kunde debiteras från mitt konto. SÅKLART! Det var alldeles för bra för att vara sant. Vi ringde till SAS där dom sa att jag troligtvis hade ett electronkort och om man har det eller ett maestro så går det ej att betala sin flygbiljett. Jippie för det då! Som tur är så har jag en snäll pappa som ska hjälpa mig att boka om biljetten ikväll. Ska bli kul att se vad för slags problem som lurar runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0