Självmordstankar

Detta är nu ANDRA GÅNGEN som min lön inte kommer som den ska. Vad är det här egentligen?!?! Lönen ska komma den 15e vilket är på lördag, eftersom att det är en helgdag säger hela min familj att den ska komma imorgon, fredag istället. Vilket betyder att min lönespec skulle komma igår eller idag. Inget kom igår men när pappa ringde så sa han att den nog kommer idag. Posten smög sig precis ner i våran brevlåda, fanns det någon lönespec? Såklart inte. Vad som har blivit fel nu har jag ingen aning om men såhär ska det fan inte vara! En gång är en gång för mycket, men TVÅ gånger?! Aldrig mer jobba på Coop alltså. Det har bara varit skit med lönen. Ingen lön betyder alltså att det inte blir någon resa till Stockholm för mig på lördag. Mitt sommarlov är ganska förstört. Vill bara dö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: håll utkik ikväll och imorgon. ska försöka klämma in ;)

oj, shit :o med mig är det bara bra :)

2009-08-13 @ 13:53:32
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nu finns photoshop-tipset uppe på min blogg :)

du får gärna säga vad du vill lära dig och om du lyckades med det jag hade lagt upp osv :)



kram ! :)

2009-08-13 @ 19:47:20
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0