Snart i huvudstaden!

Om nio dagar så sitter jag på ett plan till våran kära huvudstad Stockholm och ska stanna där i hela åtta dagar! Därför vänder jag mig till er sötnosar och frågar efter tips om vad man måste göra där. Visst, jag har varit där x antal gånger men kan inte riktigt staden, alla söta småbutiker och mysiga fik. Någon som kan ge mig tips på ställen som är värda att besöka? Varesig det är ett fik, en affär eller en park. Jag vill ha alla tips! Ska ju faktiskt ändå vara där i en vecka och jag vill ju inte vandra omkring på SOUK varenda dag. Ge mig tips tips tips!


bild: google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen semester i år? min är ju snart slut buhu men varje dag har varit uuunderbar!

2009-08-06 @ 20:34:42
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: louise

du kan alltid besöka forum nacka. ligger en bit utanför, men det är ett jättefint och stort köpcenter :) och sen ben and jerrys glassbar i gamla stan såklart!

2009-08-07 @ 19:26:59
URL: http://loouisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0