You'll be right here with me.

God morgon på er!
Gissar att dom flesta ligger nerkurade i sina sängar och sussar så sött. Ni hör till den lyckliga skaran då, grattis. Själv vaknade man för en halvtimme sen och håller på att göra sig iordning för jobbet. Hade gett min ena arm för att få stanna hemma idag och bara kurera mig. Te, honung... allt sånt. Känns som att förkylningen har blivit ett snäpp värre så nu får det SLUTA! Kan inte gå och jobba om jag har någon jäkla svininfluensa! Kämpa kämpa! Jobbar bara till tolv idag som tur är. Sen kommer jag hem och fotar mina presenter som jag fick av pappa från Tyskland och Danmark. Back to reality nu. Sjukling puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0