Chai latte premiär!

Idag vågade jag mig äntligen på att prova Waynes coffees chai latte. Eftersom att man hela tiden läser på alla bloggar hur gott det är med chai latte och att folk verkar dricka flera liter om dagen. Efter skolan gick jag med Anna och satte oss på Waynes, jag köpte då en chai latte men även en bit devilscake med nougat (HUR GOTT SOM HELST!), spänningen var hög när jag skulle ta första smutten på chai latten och jag var jäkligt skeptisk, men det var faktiskt helt okej. Dock förstår jag inte att folk är helt galen i den för nog har jag smakat godare saker men den var som sagt helt okej, absolut något som jag skulle kunna köpa då och då, men aldrig varje dag, den var så otroligt söt och sliskig!



Betyg: 3/5 stjärnor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0