Datahelvete.

Om jag ska vara helt ärlig så är anledningen till att jag inte har bloggat dom senaste dagarna är dels för att internet har strulat och dels för att min dator håller på att ge upp. Min dator som inte ens är ett år gammal håller seriöst på att krascha. Det går t.ex. inte att lyssna på något på Youtube medan du surfar för då laggar musiken ihop. Så jag orkar helt enkelt inte tjafsa med den. Dagarna har hur som helst varit helt okej, idag jobbade vi med våran TV show (som vi har gjort varenda dag nu), jag och Viktor skrev manus och jag kan ju erkänna att vi inte var riktigt 100% seriösa. Men men. Såg idag att Monki har kommit ut med deras vår/sommar kollektion och jag kan ju säga att jag kan knappt VÄNTA tills dom öppnar här. 90% av kläderna skulle jag lätt kunna köpa, mysiga färger och mysiga kläder, precis som det ska vara till sommaren.

En till grej som stör mig är min blogg, vill så gärna göra om den men eftersom att jag suger på design så blir det ju inte så jättebra om man säger så. Så om någon känner för att göra en header åt mig så säg till!

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

halloj :) allt bra? ;D

2009-02-07 @ 19:02:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0