Kattfan och omöjligt pussel.

Oj vilken härlig helg det har varit. Åkte till pappa igår vid fyratiden och fick pappas supergoda köttfärssås och spaghetti till middag. Efter det började vi pussla på världens svåraste svartvita pussel, det tog väl typ två-tre timmar att få ihop kantbitarna. När klockan blev åtta bänkade sig alla framför TVn och Körslaget finalen, personligen tyckte jag att fel lag vann, efter en spännande final så satte jag mig vid pusslet igen och en av katterna studerade mig från ett högt skåp. Helt plötsligt kom kattfan flygandes rakt på bordet (läs pusslet) och flög sedan vidare innan den andra också tog sig en svängom på bordet. Jahapp, det var hela pusslet det... hälften av bitarna låg på golvet och resten utspridda över bordet. Det som tog oss X antal timmar att bygga ihop var nu totalt förstört, tror ni jag blev något arg? Om ni inte har förstått det så består pusslet av 40% helvita, 40% helgråa och 20% svarta/mörka pusselbitar, så det finns inget att gå efter när man pusslar det. Jag tog mig hur som helst i kragen och byggde ihop allt igen innan jag gick och la mig för att kolla på lite South Park. Sussade sedan sött till ca tio nästa dag. Frukost bjöds det på och sedan pusslade jag och pappa lite till men tillslut gav vi upp, helt jäkla omöjligt var det ju tillslut! Resten av dagen bestod bara av onödigt spelande på datorn och en massa svullande. Åt middag och fick sedan skjuts hem. Nu hade jag tänkt sova.


Katt som behöver extremt mycket uppmärksamhet, samma katt som förstörde mitt liv (läs pussel)


God natt :*

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: javisst är dom, astuffa! :)

2009-02-01 @ 23:14:58
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Bea

så söt katt :D

2009-02-01 @ 23:18:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: kajsa

katten ser...ond ut!

2009-02-05 @ 20:42:23
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0