Let me entertain you

Shit va dåligt jag är på att skriva alltså, det kändes som att det var hundra år sen sist. Hur som helst har dagen varit ganska rolig, den började på Helex där vi skulle ha en spinningpass, fy fasiken va jobbigt det var! Fast jag blev bara ännu mer pepp på att börja träna där, varför ska det vara så jäkla dyrt? Dagen gick vidare med lite svenska som nästan inte ens behövs nämnas för det var så tråkigt. Lunch och sen fick jag veta att vi skulle sända vårat TV program om TV idag, PANIK? Alla var jättenervösa och det tog längre tid än väntat att få iordning allt, men tillslut kunde vi i alla fall sända och jag gjorde faktiskt inte bort mig (dock var jag bara framför kameran en gång, sen skötte jag allt bakom kamerorna). Nu tar jag en LÅÅÅÅÅNG rast tills vi slutar och då ska jag iväg med Christoffer på "Sommarjobbens dag" sen ska jag springa omkring på stan en snabbis och köpa några tröjor åt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0