Post-it

Måndag igen, det var inte roligt att vakna av alarmet. Dagen startade inte så bra heller, gissar att jag vaknade på fel sida. Hur som helst så tog jag mig till skolan och nu har vi mediekommunikation. Sitter och lyssnar på RixFM, dom har ätit Jämtländs sushi. Vad fasiken är det egentligen?

Aja, lång dag idag. Efter skolan ska jag fasiken gå på stan och shoppa, funderar på att köpa ett par nya skor, det finns nämligen några jag har spanat in. Sen ska jag krypa ner och mysa med Christoffer (man kanske kan fixa sig en fika också? Kladdkaka skulle inte sitta helt fel) som har varit borta sen i Torsdags. Usch va tråkig jag är. Vem fasiken vill veta vad jag ska göra idag? Jag tror att jag ska sluta skriva såna här inlägg. Vad tror ni? Försöka publicera lite intressantare inlägg, vad skulle ni vilja läsa om? Mode, musik etc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0