Weekend.

God morgon, 15 februari och både fredag den 13e och alla hjärtans dag är avverkade utan större problem. I fredags så firade vi mamma med en liten hjärttårta innan jag stack iväg till stallet, desstom hade vi bara en halv lektion den dagen så jag gick väl skola från 10.00-ca 11.00 (normal tid 9.35-13.05) så jag måste säga att jag hade mer tur än otur den dagen. Igår så var det då alla hjärtans dag vilket betydde mysig middag med Christoffer, han hade bestämt att vi skulle äta typ stekt ost med pasta (what what? o.O) och vit choklad pannacotta till efterrätt. Båda rätterna var HUR GODA SOM HELST! Min man är inte helt världelös, haha. Såg på melodifestivalen sen (ensam) medan Christoffer sprang iväg till Statoil och köpte pepsi och godisnappar till mig, tack älskling :) Måste faktiskt erkänna att Lili och Susie ägde, synd att dom bara gick till Andra chansen, men det var ju roligt att Heat överraskade lite och slog Amy Diamond (yes!) Efter det somnade jag faktiskt och nu sitter jag här. Hoppas ni får en trevlig söndag och kanske vakna bredvid eran alla hjärtans dag dejt.

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om lyxigt smink?

Klicka in här http://seelmic.blogg.se/2009/february/tavling.html#comment



/it`s all about fashion

2009-02-16 @ 19:14:19
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0