Dagens outfit.

Idag snöar det faktiskt i Östersund, ganska mycket också. Det var ju tänkt att vi skulle gå på stan idag, men killarna fastnade vid Youtube och nu har dom börjat spela Starcraft, så vi kommer nog inte iväg förrän tidigast tre. Själv har jag stängt in mig i extralägenheten som Christoffer och jag sover i, det finns bekväm säng och man slipper Starcraft snacket. hehe. Mamma ringde och väckte mig idag för att berätta att SIM-kort och massor med koder till mobilen har kommit idag, längtar verkligen till på måndag, då kanske man äntligen kan få lite bättre kvalité på bilderna, nu ser dom ju förjävliga ut. Hur som helst, här har ni dagens outfit.


Kofta- Lindex
Linne- Indiska
Jeans- Cheap Monday
Halsband- Pilgrim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0