Första januari tvåtusen and nine

Det är inte trevligt att vara bakfull måste jag erkänna. Vaknade vid tiosnåret med huvudvärk och hela kroppen var svag, jag var så vek att hela armen skakade när jag skulle lyfta upp ett vattenglas och dricka ur det. Hur som helst, kvällen var väldigt lyckad. Såklart blev stämningen bättre och bättre när alla hade fått i sig ett glas eller två. Vi satt och skrattade och åt en massa chips, när klockan började närma sig tolvslaget började alla röra sig mot Badhusparken där vi skulle kolla på fyrverkerier. Det var ett enormt kramkalas då alla från festen plus en massa andra kompisar till Christoffer och Jesper kom fram och kramades och sa Gott nytt år. Dock måste jag säga att jag var lite besviken på fyrverkerierna, men det vägdes upp av gott sällskap. Efter tolv så gick vi tillbaka till festen och vid halvfyra tiden tog jag, Christoffer, Linus och en annan tjej en taxi hem, tack och lov måste jag säga för jag hade aldrig orkat gå hem i mina tio centimeters klackar, som jag förresten fick beröm för. hihi. Idag har det varit segt, vi beställde sallad och pizza från Daffys och sen somnade jag som tur var, mådde så otroligt illa och kände verkligen att jag behövde sova lite till. Vid två tiden började vi röra på oss eftersom att Linus kusiner skulle komma, så vi packade snabbt ihop våra saker och tog en dusch och begav oss sedan till Jesper. Nu sitter vi hos Jespers mamma och försöker få igång alla datorer för att senare spela lite Diablo II. Jaja vi är datanördar hela bunten! Imorgon tror jag det blir en sväng på stan och mot kvällen bio, Jesper har pratat om The Spirit som tydligen har premiär imorgon. Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0