Host host.

Sjuk sjuk sjuk, idag har även näsan blivit sjuk och jag har börjat snora, typiskt eftersom att jag tänkte på det igår. "Jag har feber, ont i huvudet och i halsen, men jag snorar inte. Gud va skönt!" Haha på mig då. Just nu nyser jag och har mild huvudvärk, men jag blev så mycket piggare när posten kom med en lönspec åt mig på 1240:- för två halvdagar på HS Copy, helt underbart!!! Precis innan det kom mamma in och frågade om vi inte skulle gå på stan på lördag, nu ska vi verkligen det och jag ska fasiken shoppa upp vartenda öre, har redan spanat in lite grejer som jag vill ha.

Fortfarande jättekul att antalet unika besökare har ökat från typ 2 per dag till ca 5-10 stycken, kul att någon gillar min ganska tråkiga blogg. Ni får fortfarande jättegärna skriva vem ni är!

Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Ja all cred till henne som håller sig så vältränad! Men bilderna var ju inte fina nej :P

2009-01-22 @ 14:13:19
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0