I'm gonna keep on giving you my love

God morgon god morgon.
Idag har vi sovmorgon till 9.35 och min buss går 9.14, måste säga att det var otroligt skönt att få sova till åtta idag, dock hade jag kunnat sova längre för allt gick fortare än jag trodde, men istället hann jag fota dagens outfit som jag ska lägga ut sen. Går bara till 13.05 idag och sen ska jag nog gå på Lindex och spana lite efter en tröja innan jag tar någon buss hem. På kvällen blir det ridning, jag tror bestämt det är bommar och det blir spännande. I helgen har jag bestämt med pappa att jag ska vara där och sova över till söndag, det blir mysigt och så får jag pussla typ ett helt pussel, hehe.

Påtal om ingenting så ser jag på Vakna med The Voice och Josefin har en så otroligt snygg paljettjacka på sig, hon har alltid snygga kläder på sig tycker jag. Men lite avundsjuk är jag på den där paljettjackan, en sådan skulle jag också vilja ha.

Jaja, nu ska jag borsta tänderna och sen gå till bussen. Hoppas ni får en härlig fredag.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0