Put a banana in your ear!

Snacka om seg helg, jag var med Christoffer igår och jag kan ju säga att vi gjorde inte ett SKIT! Vid elva tiden gick vi till MAX och köpte lite nattamat. Vi var även och bowlade med Anna och Micke, jag vann. ÖVERLÄGSET! Bilder kommer ikväll då jag är hemma. Hur som helst har helgen varit jättechill och jag och Christoffer har börjat prata om att kanske flytta till Östersund mot sommaren, det börjar mer och mer kännas som att jag har valt fel linje och börjar bli väldigt sugen på att gå frisör, skulle ju gärna bli stylist av något slag och eftersom att jag är intresserad av hår, smink och sånt så känns frisör som ett ganska självklart val. Jag ska höra med mamma vad hon säger, men hon kommer väl flippa ur totalt skulle jag gissa. hehe. Måste säga att jag blev lite ledsen idag när jag gick in på bloglovin' och såg att min enda prenumerant hade dissat mig. Inte roligt :(

Nu ska vi ut med Cesar på en liten promenad, sen ska jag till mormor och äta chokladpaj. DENI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0