Ännu en dag med arbete.

God kväll på er sötnosar. Gissa vad jag har gjort idag?! Helt rätt, jag har jobbat! Riktigt skitväder har det varit också. Cyklade till jobbet i duggregn och har jobbat i spöregn. Det är fina grejer det. En rolig sak som hänt är i alla fall att två dagar i rad så har jag hittat en tjugolapp på jobbet. Haha, nu är jag en rik kvinna! Nämen det är ju alltid roligt med såna små överraskningar. Hur som helst 8-12.15 imorgon och sen ledig en dag och förhoppningsvis!!! kommer min kamera på torsdag. Ska bli galet kul att få leka med den. Ikväll har jag bara myst med massa tvprogram, bland annat The Rachel Zoe Project. Snart blir det sängen för min del. Det var en hemsk natt igår, hunden skällde och någon människa ringde och väckte mig mitt i natten men nu är jag back hos pappa och där får man sova i lugn och ro. Lägenheten är min i en hel vecka till. Helt galet skönt, älskar verkligen att vara för mig själv. Är kanske lite av en ensamvarg?


Vem vill inte se ut som Rachel Zoe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0