Girls just wanna have fun.

Gud vilken mysig dag! Såklart var jag ju ledig. Annars hade den ju inte varit speciellt mysig. Hur som helst, vaknade hyfsat tidigt av att Tessan klev runt mitt huvud och kurrade så grannarna kunde höra henne. Låg kvar och drog mig i sängen ett bra tag och lyssnade lite halvt på RixFm Vikarierna. Steg upp, åt frukost, gosade med Mimmi och duschade innan jag drog mig in till stan för att upptäcka att jag hade glömt linnet som jag skulle lämna tillbaka. Seriöst, jag har blivit utbränd av jobbet och glömmer ALLTID saker nu för tiden! Hittade hur som helst en kofta på Monki som var på rea, hela 75%! Så jag fick väl betala ca 60:- för den. Det är aldrig fel. Hade dock gärna handlat lite mer men just nu ska resten av pengarna gå till kameran. Mötte upp Christoffer och tog en fika innan vi promenerade hem till honom och tog det lugnt. Eftersom att vi är feta så bestämde vi oss för att äta fet mat (Såklart). Christoffers vän Danne följde med till Asian Kitchen där jag åt typ nudlar med kyckling och grönsaker. Helt okej. Kvällen fortsätte hem till en annan av Christoffers vänner, Johan. Där bestämde vi oss för att åka och bowla. Eftersom att bowlingen i stan tydligen hade sommarstängt (som allt annat här i världen!) Nu står Mimmi framför mig och vill gosa... Så trots detta bakslag så tog vi oss till Tuna och bowlade. Dock är jag ju helt världelös på att bowla men det var kul ändå. Kvällen avslutades med en smoothie och So you think you can dance alone vilket var väldigt mysigt.

Gud så mysigt, Mimmi har lagt sig i mitt knä och spinner som bara fasiken. Hon är oftast den som försvinner hela dagen och ligger och trycker i ett hörn för sig själv. Hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0