Längtar till på onsdag!

För på onsdag kommer nämligen min feta lön som ska gå till bland annat en superfrän digitalkamera! Oj så jag längtar. Har suttit timmar framför datorn och läst om alla möjliga kameror och man blir ju fasiken inte klok. Hur som helst lutar det mot en Samsung WB550 just nu. Om det är någon som har erfarenheter av den så får ni gärna höra av er. Gud så jag ska fota när jag åker ner till sthlm. Visst är det en riktig skönhet? Jag tror vi kommer att komma bra överens jag och kameran. Längtar!!


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de är svårt de där med jobb, speciellt om om man är timanställd för då vill man ju helst inte säga nej till någonting, då tar man u vadman får och då blir d eju lätt att man jobbar dubbelt.



med mig är de bara bra.. har lite fullt upp just nu men de ger sig. kram

2009-07-09 @ 21:51:15
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0