Ledig, ledig, ledig!

Idag har jag haft en ledig dag. Dock har jag inte så mycket att säga om den. Vaknade vid åtta av att mobilen ringde. Vet inte riktigt om jag kom åt någon knapp eller om dom som ringde la på. Hur som helst var det från Coop. Dom ville väl säkert att jag skulle jobba extra idag. En del av mig tyckte det var ganska skönt att inte behöva göra det eftersom att jag är helt slutkörd och dessutom har världens mens. Måste hur som helst prata med dom på måndag så dom inte tror att jag typ dissade dom totalt. Man vill ju inte verka oproffissionell. Hur som helst så har jag i alla fall bara slöat som en gris idag och sovit en massa. Det har verkligen behövts och imorgon ska jag nog röra lite på mig. Vädret är så otroligt dåligt här ändå, det är mulet, blåser kallt och är bara ca 10 grader ute. På med dunjacka och uggs säger jag bara! Jag har världens sug efter avokado och fetaost men är verkligen för lat för att cykla iväg och köpa det. Måste lösa det på något sätt. Hur som helst så hoppas jag att ni har finare väder än mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0