30 grader varmt och jobb

Herregud vilka dagar det har varit! Termometern har nästan gått i taket av det varma vädret och jag har kämpat med att plocka upp varor och sälja jordgubbar. Igår började jag mitt andra jobb på Coop som består av att plocka upp varor måndag till fredag i fyra timmar. Utöver det så jobbar jag ju med jordgubbarna i några veckor till så jag har fullt upp. Dagarna har varit supervarma! Och då menar jag allvar. Nästan trettio grader och ofta vindstilla. Drömmen att stå ute och sälja jordgubbar då, not. Jag har i alla fall kämpat mig igenom dagarna och på tisdag är jag helt ledig om jag inte minns fel. Nu ska jag bara slappna av och låta mina stackars fötter vila. Imorgon är ännu en dag på jobbet. 12-17.30 (brukar bli 18.10). Hoppas ni får njuta av det vackra vädret mer än mig. Puss på er!


Jobba, jobba, jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm GALET varmt idag!

2009-06-27 @ 19:22:03
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0