En fri dag!

Hej på er i värmen! Dock är det faktiskt inte lika varmt idag så jag började nästan frysa eftersom att jag bara hade jeansshorts på mig. Aja, varmt ändå. Har varit lite på stan idag och hittat ett par roliga saker. Nivet den där zebraklänningen som har varit jättepoppis var på rea hos H&M och fanns endast en 36a kvar så den fick följa med hem. En superfulsnygg ring från Indiska fick följa med i en liten påse. Ska försöka orka fota allt sen men nu är det så jävla stökigt i mitt rum så jag ska faktiskt städa först. Hoppas ni har det lika mysigt som mig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks:) vill se den från Indiska:p

2009-06-30 @ 22:45:31
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hur kommer de sig att de blev så där med lönen då?



här är de bara bra :) ikväll har jag varit nere vid havet och grillat, njutit av solen och trevliga vänner. du då?

2009-07-01 @ 22:16:26
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0