Jäkla skit.

Min lön för kassaträningen skulle ha kommit idag, men icke. Vet inte varför så jag måste kontakta hon som har hand om det imorgon när jag är på jobbet. Trots saknaden av pengar så var jag på stan idag och spenderade lite av det jag fick utav mormor. Det blev 2 halsband, 2 armband, en kofta och ett par skor. Smyckerna var från Cubus där massor av smycken kostade typ 9kr och det andra är second hand. Hittade supersnygga saker på rea men eftersom att jag inte hade speciellt mycket pengar så blev det inget. Hur som helst så börjar jag jobba imorgon och det ska bli jäkla kul! Nu ska jag fortsätta frossa i godis och se på Simpsons. Önska mig lycka till på jobbet! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0