Just another sunday

Hej på er söta människor!
Det är varmt och jag är så himla trött! Har jobbat lite idag och det måste ha varit bland det segaste jag har gjort. Det var ganska tomt på folk och jag jobbade ensam i flera timmar. Jaja, det är ju inget hemskt jobb precis. Imorgon börjar jag två så jag får en rejäl sovmorgon. Solen verkar ha hittat tillbaka till Norrland och Sverige. Den här veckan ska det tydligen bli galet fint väder, kul att jag jobbar hela veckan förutom onsdag och torsdag. Haha! Men på onsdag ska jag in till stan och bränna upp min lön. Det är ju rea på Monki!!! Det är bara att kämpa! Jag ser så otroligt mycket fram emot allt roligt jag ska ha för min feta lön som jag kommer få för allt jordgubbsätande. hehe. Hoppas det är lika fint väder hos er som det är hos mig. Puss på er!

Förresten! Jag avskyr folk som inte lämnar bloggadress eller mejl efter sig när dom kommenterar. Vem är du Yarr? Känner vi varandra eller? Blir så otroligt nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0