Så ont i axlarna!

Andra dagen avklarad. Det har gått jättebra även idag, men jag är lite skärrad inför imorgon. Då kommer det vara galet från morgon till kväll eftersom att alla ska ha jordgubbar till midsommar. Som tur är så jobbar jag med Evelina och vi är världens bästa team. haha! Pratade även med chefen Jeanette idag om min lön och dom hade fuckat upp det, men nu är det fixat och den ska komma nästa vecka, peppar peppar ta i trä! Fick även min vinst av Wysteriia idag. Superfina grejer så tack så jättemycket Wysteriia, naglarna ska målas rosa till helgen! Såg just att mina betyg att satta och Kalle var så otroligt gullig och gav mig VG i mediekunskap även fast jag inte hade skrivit filmanalysen. Jag älskar dig Kalle! Betygen kunde ha varit bättre men även mycket sämre. Ettan avslutades med 2 MVGn, 4 VGn och 3 G. Jag har två år till på mig som tur är. Nä, nu ska jag sluta babbla på om inget och gå och lägga mig. Mina axlar värker så otroligt mycket. Ska fota en sak som jag köpte idagm så ni får se den imorgon! Puss på er sötnosar och glöm inte att köpa jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det var så lite så, kul att du gillade det! :)

2009-06-17 @ 21:47:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0