Sista dagen med klassen

Igår hade vi en mysig liten klassdag med brännboll, hamburgergrillning och bowling. Det var verkligen otroligt mysigt, dock hade jag tankarna på annat håll men fick ändå skratta en hel del. Vi lekte även fotleken som var en väldigt intim lek, haha. Dessutom såg vi en levande gräsklippare! En häst som drog någon gammal slags gräsklippare, det var jättegulligt och jag blev ju såklart lite kär i hästen! Det negativa var väl att man luktade rök efter det, lite jobbigt eftersom att jag skulle gå på stan när vi hade slutat. Men trots detta så var det verkligen en jättehärlig dag och jag kommer verkligen sakna min kära klass under sommarlovet. Men jag ska nog kunna sysselsätta mig. MP08 är the tuktmasters!


Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Varför inte tycka om idrott? haha Det är typ det ända jag är bra på ;) nä men de är kul, för det kan jag och älskar att röra på mig. :D fast friidrott är väldigt tråkigt! haha :P

2009-06-11 @ 22:48:20
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack :D natur ,

2009-06-13 @ 08:45:07
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0