Seg dag.. MEN!

Seg dag idag måste jag bara säga. Vi var väl inte mer än tio personer på våran enda lektion för dagen som varade i kanske en kvart. Satt dock kvar på skolan i några timmar, vi var vi tvugna att spela lite cs. Kom hem, kollade igenom och svarade på alla kommentarer jag hade fått och helt plötsligt ser jag detta:


Hur glad tror ni inte jag blev då? Jag hade ju vunnit en tävling hos Wysteriia. En mini-goodiebag med ett travelkit, läppglans och nagellack närmare bestämt. Skickade direkt iväg min adress till henne och kommer nu vänta spänt på min lilla vinst. Snacka om att det gjorde min dag! Jag som aldrig brukar vinna något. Tack Wysteriia!


Detta har jag vunnit. Bild: Wysteriia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0