Dagens outfit

Det var längesen ni fick en dagens outfit, så här är en dålig en. Vi var i Piteå idag och strosade omkring lite, hittade faktiskt en hel del men jag kom hem med ett par snygga Wayfarer inspirerade solglasögon, behövs verkligen eftersom att jag har börjat gå till skolan nu och det är alltid jättestark sol på mornarna. Hur som helst, såhär såg jag ut idag i Piteå.


Lång t-shirt Zara
Väst H&M
Jeans Cheap Monday
Skor Björn Borg

PS. Håller på att färga håret nu, till vad säger jag inte utan det blir en liten överraskning men om allt går bra så blir det nog en ganska stor förändring. När allt är klart lägger jag upp before and after bilder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0