En sån där lång, jobbig lista

Nu får ni en lång lista om mig bara för att jag har så otroligt tråkigt på svenskan, ni kanske lär er något nytt om mig? Kul att några fler har hittat hit, mina unika besökare har ökat med typ två personer, kul kul :D

Lovar du att vara ärlig? Jag ska försöka!

Du heter: Mikaela

Smeknamn: Micki

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Öhm...

Beroende av: Tuggummi!! :'D

Vad tror folk om dig?: Skulle gissa på att folk tror att jag är ganska dryg och barnslig, vissa kanske tycker att jag är en jätteskoj person som är lite fjantig och bara vill skratta hela tiden.

Stämmer det?: Dryg stämmer väl inte, barnslig är jag och jag själv tycker att jag är en jättetrevlig person, lite blyg men jättesnäll.
Vad får du oftast komplimanger för?: Brukar faktiskt inte få så himla mycket komplimanger, det skulle väl vara för mina kläder då, men det är sällan.

Vad säger du för att imponera på någon?: Känner inte att jag behöver imponera på någon, jag är den jag är.
Hur imponerar man på dig?: Ärliga människor med en massa humor (samma humor som mig då)
Brukar du skratta för dig själv?: Absolut xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: SMS från Anna som säger att hon nog inte ska åka på Japan Expo.
Var bor du?: Trista Luleå.
Trivs du där?: Det är väl helt okej men jag känner mig smått instängd och när man har gått på varenda skola i Luleå så kan man inte gå någonstans utan att träffa någon man känner, skulle gärna vilja bo i en större stad. Människorna här är så stela.
Äger du några converse: Japp, ett par rosa och ett par låga med mönster på. Ska införskaffa ett par vita nu till sommaren.

Sprit, cider, vin eller öl: Smirnoff Ice är the one and only.
Brukar du bli för full: Blir aldrig full, dricker så otroligt sällan.

Är du allergisk mot något: Jag är helt utan allergier, tack gud!

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: Hmm.. runt åtta timmar.

Brukar du komma i tid: Jag tror att jag har kommit försent till tex skolan typ 2 gånger i hela mitt liv, är väldigt punktlig.
När mår du bra: När jag är lycklig, det kan handla om vad som helst, jag mår bra när jag får en viss härlig känsla i magen.

När blev du fotad senast: Det var läääääängesen.

Hur känner du dig nu: Hyperaktiv och hungrig.

Vanligaste färg på dina kläder: "Jeans" färg på byxor och någon färgglad topp.

Vad tycker du om fötter: Hatar fötter >.<

Vad saknar du: Tiderna i Rosvik.

Hade du en bra kväll igår: Absolut!

Favorit dryck på morgonen: Juice eller smoothie

Rakar du benen: Så ofta jag orkar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tolv på natten.

Är du blyg?: Jag är otroligt jävla blyg, däremot när jag känner mig bekväm någonstans så blir jag nästan lite för galen. haha!

Sysslar du med någon idrott: Jag rider.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag.
Har du spytt offentligt: Japp, på en buss till Palma när jag var jätteliten.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex är väl ganska självklart, sen vet jag faktiskt inte. Ragga kanske.

Är du nöjd med ditt liv: Det är svårt att säga, det växlar från dag till dag. Just nu är jag inte så nöjd eftersom att jag känner att jag har gjort en massa dåliga och misslyckade val men förhoppningsvis går det att fixa.

Är du bortskämd: Det är jag nog, men inte överdrivet bortskämd.
Vad gör du i morgon: Dååå... det vet jag faktiskt inte.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Just nu har jag faktiskt ingen förebild så det kan jag inte svara på.
Vad längtar du till?: Sommaren!! och Yran!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Tyvärr inte, just nu är jag ganska vänner-lös. Otroligt tråkigt eftersom att jag mår bäst när jag är med en massa folk som jag älskar och tycker om. Den ändå "äkta vänskapen" jag har just nu är väl min underbara pojkvän.

Vad använder du för shampoo?: PHC volume sensation

Hur gammal är du: 16, fyller 17 den 20 april (Samma dag som Hitler faktiskt)

Tycker du om någon just nu: Ja :)

Gröna eller röda äppeln: Röda är helt okej men gröna är godast, speciellt om dom är riktigt sura.

Gillar du golf: Minigolf :'D

Vilken tid gick du upp idag: 06.50

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej

Har du strumpor på dig nu: Japp, svarta med ett litet hål i faktiskt.

Är det okej att gråta: Det är JÄTTEOKEJ att gråta, hellre gråta än att hålla det inne.

När grät du senast: Det var jätte längesen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet och gå på en jävla shoppingrunda.

Bär du glasögon eller linser: Nej men jag har faktiskt haft glasögon men mitt synfel växte bort.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej nej nej!

Har du piercing: Öronen och läppen.

Vill du gifta dig: Ja, det tror jag nog men det är inget måste.

Vill du ha barn: Nej, jag vill ha hund xP

Solar du ofta: Inte speciellt mycket.

Är du bra på att laga mat: Om du är sugen på nudlar så ring mig!
Är du flygrädd: Nej, jag älskar att flyga :D

Hur vig är du: Just nu är jag inte ett dugg vig.

Är du musikalisk?: Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Pepsi eller Loka/Ramlösa

Vilken är din favoritglass: Ojdå, svår fråga. Solero tror jag nog, eller Daim.

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi: Nja..
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips och en pepsi.

Har du tandläkarskräck: Nej, kanske för att jag aldrig har haft ett endaste hål men jag har däremot dragit ut en massa tänder både uppe och nere för att förhindra att få fula tänder eftersom att mina tänder låg ganska tätt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Mörkbrun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Ja. DÅLIGT!

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar när jag rider, ska däremot köpa ett träningskort på Helex eller Nautilus.
Senaste låt du hörde: Tingeling x''D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0