Framme i huvudstaden!

Nu är jag äntligen framme, jösses vilken morgon. Först ringer inte alarmet (har ställt den en timme fel >.<) så Arne kommer och väcker mig tio i fem, jag SLÄPAR mig upp ur sängen och stressar runt. Väl på flygplatsen är det massa folk och när jag står i bagagekön så säger dom att det är dags för boarding, tror ni inte man blev lite stressad? Som tur var så var det ju en massa annat folk som också skulle med samma plan, jag fick sitta på vingen bredvid en nödutgång, kändes säkert :) Nästa stopp var precis innan vi skulle lyfta då dom var tvungna att spola bort en massa snö från planet/vingarna. Under resan fick vi såklart frukost och ord kan inte beskriva hur mycket jag ÄLSKAR flygplansfrukost! Flygbuss in till city där jag köpte tunnelbanekort innan jag gick vidare till tunnelbanan, LÄNGST NER! Det skulle komma på ca 3 minuter, alla väntade.. och väntade, men det kom ingen tunnelbana, då var det tydligen nå tekniska fel mellan Rinkeby och Hjulsta, på vägen fick vi också stå still ett tag på grund av det. Tillslut, ca en halvtimme senare än väntat så var jag framme, Jennifer ringde och sa att hon kommer och möter upp mig "Gå rakt fram, rakt fram!" Tydligen så har jag och Jennifer olika syn på vad som var rakt fram så jag gick vilse, som tur var så såg hon mig och hann ifatt. Så nu äntligen sitter jag här, vi ska snart iväg igen närmare bestämt till IKEA och ikväll blir det bio.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0