God morgon!

God morgon allihopa!
I söndags och igår blev det inge inlägg, i söndags kom jag hem strax innan tre och jag hann knappt komma in innan Christoffer kom och hämtade Cesar och då följde jag med honom. Egentligen har jag ingen ursäkt till varför jag inte skrev igår, lång skoldag helt enkelt. En rolig sak är i alla fall att jag har fått låna photoshop CS3 av min medielärare så idag ska det in på datorn och då blir det en ny design DIREKT!

Idag har vi sovmorgon för att våran idrottslärare är på kurs så jag börjar inte förrän 10.05, skönt skönt! Så nu ligger (läs sitter vid datorn) och ser på Vakna! med the voice, love it! Hörde precis att Josefin Crafoord är i Paris med en vinnare av någon tävling, fuskigt eller vadå? Nä, nu borde jag börja göra mig iordning, ska visa en parfym som jag fick när jag kommer hem. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0