Hurtings in my feets och dunkande puls.

Tillbaka från en heldag i Stockholm med Jennki. Orkar inte börja dra det så långt, men vi var ju på IKEA där jag införskaffade mig lite godis, vi åt även french hotdog och drack en massa läsk. PENISGEGG! (Don't ask xD) Vi satt i en 'Klippan' soffa ett tag och åt godis medan vi väntade på att bussen skulle komma. Inne i stan så vandrade vi omkring ÖVERALLT! eller kanske inte överallt, fick äntligen gå till T-shirt Store och jag hittade min kära t-shirt som jag har velat ha hur länge som helst nu! Middag blev en dubble cheeseburger meny på Burger King innan vi gick mot Sergelsbion, Fredag den 13e såg vi och jag blundade mig igenom hela filmen, satt fan och höll Jennki i handen typ xD den var bara äcklig. Nu sitter vi i hennes rum vid varsin dator och är allmänt osociala med varandra. Måste nog gå och sova snart, vaknade ju kvart i fem idag.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0