Måndag, ännu en gång.

Knappt sovit något+längsta skoldagen (slutar fyra)=INTE BRA! Åkte till Christoffer sent igår för att ha lite hand om honom eftersom att han var sjuk och ensam hemma, när jag kom dit möttes jag av en feberfrossande, ynklig pojkvän. Jag fick bädda, fixa Ipren och ta hand om honom till han tillslut somnade under ett South Park avsnitt. Under natten har han vridit på sig x antal gånger och har seriöst brunnit upp av feber (jag har aldrig varit med om högre feber!), såklart har ju jag vaknat hela tiden och fått ligga på kanten av sängen med en liten filt. Vid 6 tiden vaknade båda och jag hämtade lite vatten åt honom, sen kunde jag inte slappna av. Somnade någon halvtimme innan jag var tvungen att stiga upp och gå ut med Cesar och fixa mig iordning. Idag känner jag mig som skit, ser ut som det också. Har inget att ha på mig just nu, vill ha en kjol från Indiska men den finns inte kvar i min storlek SÅKLART! Usch, dåligt humör varning. Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0