Starstruck

Jag har groteskt ont i fötterna! Åkte in till stan själv idag eftersom att Jennki skulle plugga, gick över typ hela drottninggatan, götgatan, PK huset, SOUK minst 5 H&M, 3 Indiska och mycket mer, dessutom hade jag mina favoritskor som är second hand och jätteutslitna på insidan, hela sulan är borta så när man har gått tillräckligt mycket så känns det som minismå glasflisor trycks in i trampdynan hela tiden. Plågsamt! Hur som helst hittade jag en hel del fint.


Örhängen från Topshop (såg halsbandet som hör ihop med örhängerna i typ Sofis mode för ett bra tag sen men hittade det aldrig på hemsidan så när jag fick se örhängerna så tog jag dom direkt!), halsband (?) och prickig, ond kanin"nyckelring" från Monki, skor från Din Sko och en oversize tisha från Weekday som jag inte är helt säker på om jag ska ha kvar. Är jättenöjd över allt, men är verkligen supernöjd att jag hittade örhängerna, dom är jäkligt stora också kan jag ju påpeka.

Imorgon blir det nog naturhistoriska museet för att se på någon utställning om homosexuella djur typ, vandra i gamla stan och fika på Muffin Bakery. Åker hem på söndag morgon, BUHUUUUUU! Hade lätt kunnat stanna, VILL stanna, önskar verkligen att vi flyttade hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0