Take a look into my eyes

Ännu en dag i sthlm avklarad! Idag bar det av till Naturhistoriska riksmuseet där vi kollade på en massa roliga grejer, bland annat på en utställning om homosexuella djur. hehe. Eftersom att det var jättemycket folk där och det tog ca 30-40 min för oss att få våra biljetter så gick vi igenom allt ganska snabbt för att hinna åka in till stan också, vi vandrade lite i gamla stan och åt sedan frozen yoghurt. HERREGUD va gott det var! Jag tog nougatsmak med massa hallon, och vet ni vem vi såg? Blondinbella med sin älskade Nils! Joho då!




Mot eftermiddagen ringde Christoffer och meddelade att han var i Sverige igen (han har varit på skidsemester i Österrike) och jag sa ju såklart att han skulle komma in till stan så man fick träffa honom, men jag trodde absolut inte att han skulle orka, efter någon timme ringer han och säger att han sitter på bussen och är påväg in, tror ni inte man blir lite glad? Min annars ganska lata pojkvän åker buss, pendeltåg och jag vet inte vad för att ses, dom kan faktiskt överraska ibland. Mötte upp honom vid pendeln och vi gick och åt, en romantiskt middag på Burger King blev det minsann. haha! Sen satt vi bara och nöjt av varandras sällskap eftersom att vi faktiskt inte ha setts på en vecka, man tror verkligen inte att man ska bli så glad av att se någon som man praktiskt taget är gift med. Härligt var det i alla fall. Imorgon är det hemfärd tråkigt nog, men I'll be back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0