Diagnos Okänd?

Mina ögonlock håller på att falla ner, jag är jättetrött, varm, det bränner i ögonen och huvudet känns som gegga. Ändå kan jag inte sova. Syntestet igår visade bara att jag hade världens minsta synfel och enligt kvinnan som gjorde det så kan inte det lilla synfelet orsaka mina besvär. Jakten går vidare, själv tror jag att jag är paranoid och inbillar mig allt, skulle inte förvåna mig. Men vem vet, jag kanske har en hjärntumör eller jätte, jätte sällsynt sjukdom? Hur som helst så släpade jag mig till stan idag och hittade en superfin jeansskjorta på Kupan för 20:- SOM HITTAT! Köpte även ett superstort armband med en stor svart plastros på för 19:- och en korallfärgad tröja från Gina Tricot igår när jag sprang på stan halv 6. Ska försöka orka fota det imorgon, just nu vill jag bara ha en stor, iskall pepsi och mitt varma täcke. Måste släpa mig upp till skolan imorgon, nationellt prov i engelska. Kämpa på Micki, kämpa på!

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: åh, inte kul :( så hade jag förut :/

med mig är det bättre, har varit sjuk - magsjuk :(

2009-05-07 @ 08:18:03
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0