Fet lördagskväll!

Gah, jag är så jävla tråkig. Förlåt. Skolan har varit jobbig och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är i alla fall superfint väder är i Luleå för en gångs skull. Igår cyklade jag till och med omkring i tischa. Ikväll ska jag och Christoffer till Jennki för att äta kinamat och se på finalen av Eurovision song contest. Dock måste man vara schlagerklädd och jag har verkligen inget glittrigt hemma. Ska i alla fall fixa mitt år och dra på lite eyeliner så jag ser lite häftig ut. Bilder kommer nog också att komma, Jennifer brukar vara ganska duktig på att ta såna där riktigt pinsamt fula bilder. haha

Kommentarer
Postat av: Jennki

Någon talang måste man ju ha ;)

2009-05-16 @ 17:55:21
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0