Just beat it!

God morgon på er.
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, sprang på stan, låg och var allmänt omotiverad och sen åkte jag och åt middag hos Christoffer. Jag skulle egentligen följa med Emmeli till något ställe och fira valborg men hon hörde inte av sig så jag trodde inte att det skulle bli något, men sen fick jag ju såklart ett sms och vi möttes upp vid smedjan. Påväg dit sa jag att det är så jäkla skönt att gå någonstans där man inte känner något folk. Det första jag gör när jag kommer in är att jag ser en kille som jag har jobbat med och efter ett tag kommer Krilly och Moa, lyckat eller? Träffade även Sannas kompisar, jättetrevligt folk! Det slutade lite tråkigt dock, någon "pissade" i trappen och då förstördes stämningen lite grann, hade dock jätteroligt och jag hoppas att det blir någon fler gång. Christoffer kom och mötte upp mig och vi gick till Statoil och fick med oss en hamburgare hem. Herregud, det måste ha varit den godaste hamburgaren jag någonsin ätit, den smakade sådär härligt grillad! Ikväll blir det middag hos pappa och med det fina vädret som vi har här så tror jag nog att vi ska grilla. Hoppas ni får en trevlig 1a maj. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0