Kubbkväll på udden

Ännu en supertrevlig kväll. Danne bjöd med mig och Christoffer på kubbspelande på udden. Eftersom att det var så fint väder så kunde man ju inte tacka nej så jag fick snällt fixa mig iordning lite snabbt och cykla iväg till Christoffer. På udden mötte vi Ellen, Elin, Fanny och Jennki. Lagen var jag, Christoffer, Danne och Jennki mot Ellen, Elin och Fanny. Dom vann första ronden men vi utklassade dom andra gången. HA! Eftersom att Christoffer och Daniel är idiotiska killar så bestämde dom sig för att bada näck (vi var ju faktiskt vid en strand) Sen fick Christoffer 1000:- för att bada också så det var väl inte en så dålig deal. Dessutom gjorde dom det två gånger. Puckon >.< Kvällen avslutades på MAX där vi åt lite pommes och milkshake. Nu är man nyduschad och ska krypa ner under Christoffers underbara duntäcke. Huvudet värker dock lite och jag har fortfarande förbannat ont efter den där tandläkaren/sköterskan? skrapade upp mitt tandkött av grejen man tar avtryck med. Hoppas bara det inte blir infekterat. Aja, hur som helst. Jättemysig kväll! Puss på er!



Såhär glad blir  man när man får ner en pinne!


Man kan ju inte annat än älska mina kindben. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0