Matthew Williamson i Luleå!

Vilken härlig dag! Solen skiner och det är riktigt sommarväder (förutom att det blåser som satan.) Var ju på jobbintervju idag och det gick verkligen JÄTTEBRA! Egentligen var det väl inte en intervju vilket jag trodde utan det var mer information. Det visade sig att jag redan hade ett jobb som jag blev erbjuden, jag trodde att det var mer att dom ville se mig och sen bestämma sig. Men jag har ett sommarjobb! Jag ska sälja jordgubbar på Coop Forum. Det kanske låter patetiskt men jag är verkligen jätteglad. Jag tror att det är betydligt bättre än kommunens jobb och dessutom bättre betalt. Chefen var jättetrevlig och allt gick super! Hon ska kontakta mig närmare skolavslutningen eftersom att vi som ska jobba måste ha kassaträning. Heja mig! Hur som helst, eftersom att jag var på storheden så passade jag på att gå på Myrorna och även H&M som finns därute eftersom att jag gillar det bättre och vet ni vad som fanns? Jo! Matthew Williamson kollektionen, inte så många plagg men bland annat en UNDERBAR tunika, lite badkläder och några toppar. Fann direkt en t-shirt som jag föll för. Vit med ett stort påfågeltryck på, så jag kunde ju inte låta bli att köpa den. Inne i stan fanns det lite mer grejer, bland annat solglasögon och väska. Båda hade gärna fått följa med mig hem men jag är ju tyvärr inte rik. Men det var ju kul att man fick tag i något eftersom att allt är slut på hemsidan. Det märks att Luleåbor inte är lika inne i mode som resten av Sverige, då borde ju allt ha varit slut på två röda. haha


Denna snygging fick följa med hem (utan skärp)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:))

2009-05-14 @ 20:42:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Athena

åh sån fining!

2009-05-14 @ 22:38:57
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Helen fr. valbo

Gillar oxå t-shirten & köpte den direkt!!!

2009-05-20 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0