Svar på frågestunden

Jag är patetisk! Fick tre frågor varav en var från en av mina bästa vänner. Haha! Men hur som helst, här kommer svaren och kom ihåg att det bara är att fråga på! När som helst snyggingar!

Vad har du för politisk läggning? Eller, vad lutar du mot mer?
Jag ska vara jättetråkig och säga att jag faktiskt don't give a fuck about politik. Vet absolut inget förutom att våran stadsminister heter Fredrik Reinfeldt. Nu tycker ni väl att jag är hemsk som inte bryr mig om Sveriges politik, men så är det. Jag är hemskt ledsen.

Hur ser dina framtidsplaner ut för tillfället, och hur såg de ut för 3 år sen?

Kul fråga! Just nu vill jag bara komma in på frisörprogrammet och ta studenten. Sen även utbilda mig till make-up artist och jobba med det och sen såklart flytta till Sthlm! Vad fasiken gjorde jag för tre år sen då? Haha, jag började väl sjuan? Då ville jag bara spela musik!

Vad är det pinsammaste du har gjort? :D
Oj, svår fråga. Jag är så jäkla dåligt minne. Haha. Det pinsammaste jag har gjort... Måste ju ha varit i lågstadiet då vi åt lunch (vi åt lunch i klassrummet då) och det var bara jag, en kille och en lärare som var kvar i klassrummet. Jag drack mjölk och precis då sa han något roligt. Vad tror ni händer? Jag börjar ju asgarva och mjölken flyger på pojkstackarn som sitter mitt emot mig. Det var väl inte så himla kul!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: härligt att höra :)

2009-05-11 @ 22:14:26
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Firmesk

Va gullig blogg du har :)

2009-05-11 @ 23:03:16
URL: http://fiirmesk.blogg.se/
Postat av: Jennki

Min var värsta tråkig också xD NÅVÄL, säg till när du har Schulman status ;)

2009-05-12 @ 16:33:18
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0