Tisdag, 090512

Hallå på er! Kan knappt skriva men jag ska göra mtit bästa. Vi har nyss kommit från idrotten och sitter nu på svenskan och ska egentligen skriva ännu en uppsats. hehe! På idrotten hade vi i alla fall amerikans fotboll. Några killar från Luleå Eskimos (?) kom och hade en lektion med oss. Det var HEMSKT! Helt jäkla galet! För det första var dom såna där biffiga snubbar som trodde att dom var så jäkla tuffa. Så vi blev kallade prinsessor och en massa. Dom var ju inte snälla heller, om vi inte gjorde som dom sa så skulle vi dö (herregud!) Vi fick lära oss lite grunder och sen spela doppboll (om det nu hette så). Efter utvecklingssamtalet igår så har jag bestämt mig för att ta nästa steg i idrotten och kämpa ännu mer eftersom att min idrottslärare/mentor sa att jag ligger på ett starkt G. Så jag kutade, kämpade, fångade bollar och fick även en på tummen. Nu efteråt så skakar mina armar, jag kan inte spänna dom och kunde knappt måla på mascara. Så jäkla tränad man är alltså! Efter lunchen blir det ett två timmars långt samtal om relationer på Ungdomens hus med hela klassen. Inte så himla kul. Sen ska jag faktiskt fortsätta min eviga jakt efter jeans. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0