Vilket fredagsmys!

Fan va dålig jag är alltså. Har inte haft orken att blogga något på hela dagen. Har dessutom varit måttligt upptagen med att fika, snacka skit och spana tillsammans med Louizz och Yasmina. BFF's liksom! Pappa ringde även idag på förmiddagen och lät lika allvarlig som alltid. Han frågade om jag ville ha biljetter till Flickan som lekte med elden eftersom att han var sjuk och orkade inte gå. Klart man vill ha gratis biobiljetter! Så nu är jag nyss hemkommen från filmen och jag måste säga att den faktiskt var ganska bra, bortsett från att det var helt värdelöst skådespeleri. Förstörde lite, men helt godkänd! Nu tänker jag faktiskt inte blogga mer utan gå och tvätta av mig sminket och sen sätta mig och göra japanska läxan innan jag kryper ner och ser på The Rachel Zoe Project. Hämtade ut mitt H&M paket idag, ni får se allt plus lite till imorgon. Puss på er nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0