Micki goes to Peace & Love

Igår fick jag ett mejl där det stod att jag har fått en plats som funktionär på Peace & Love festivalen nere i Borlänge. Minns inte ens att jag hade anmält mig, men tydligen. Klart man tackar ja till något sånt. Men det bästa av allt var att området jag ska jobba med är artistservice. Hur coolt är inte det?! Fixa lite bitches and hoes till Jay Z och slå klackarna i taket tillsammans med Lily Allen. Kunde inte ha fått något bättre arbetsområde. Nu får man bara hoppas på att jag inte blir tilldelad jobbet som mattant till artisterna utan kanske som t.ex Logeansvarig. Men man ska nog inte hoppas på för mycket. Kul ska det då bli i alla fall!

Någon som ska dit eller kanske till och med ska jobba som funktionär?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0